Translate

Translate

tirsdag den 19. november 2013

Mig selv/selv biografi

Hej, jeg hedder Sebastian Bielefeldt Støckler, men jeg bliver bare kaldt Støckler. Jeg er 13 år og går på Morten Børup skolen.
Jeg bor i Vrold i Skanderborg. Vrold er en del af Skanderborg
Jeg er født på Odder sygehus. Da jeg blev født sagde min far at jeg ligned en lille fugl. Jeg har ´lidt af en skæg far, mange børn vil sikkert blive pinligt berørt over sådan en far som jeg har, men jeg er glad for ham. Han er det som han selv kalder en "voksen baby".

Min far
I min fritid er jeg spejder, spiller computer,  går i klub og sjovt nok går jeg i kilt. Mange tror at spejder bare er noget med at lave bål opg hjælpe gamle damer over vejen. Bare lige at få det på det rende, spejder hjælper ikke gamle damer over vejen! Til spejder laver vi lidt forskellige ting som f.x at vi skal lære at bruge kort eller lege med knob, men det bedste ved det er at vi har et godt fællesskab det er det bedste ved det.

Ud over spejder er jeg også lidt (meget) en gamer. Jeg kan godt lide at spille computer fordi at man kommer ind i et andet univers som fx Leage Of Legends hvor man vælger en karakter at spille i hver kamp. det går ud på at man skal kæmpe mod et andet hold. Man kan tænke taktisk eller bare charge fjenden. Det syntes jeg er sjovt. Der er mange forskelige computerspil med forskelige meninger med spillet, som i fx LoL hvor man skal ødelægge enemys nexus (base), eller Company of Heros 2 hvor man er under 2 verdenskrig og skal styre Sovjet Unionen. Det er rigtig sjovt fordi man kan få lov at styre en masse mænd og der handler om meget taktik (jeg kan godt lide at være taktisk).

Mig i uniform og kilt

Som jeg har sagt tidligere går jeg i kilt. Mange syntes at det er sejt at jeg  går i det og så er der nogen der bare syntes at det er sært. Når jeg går i byen med den på er der mange der tager billeder af mig og spørger mig hvorfor jeg går i kilt. Det er fedt nok at tale med helt fremmede mennesker som jeg sikkert ikke ville have talt med vis jeg ikke havde den på. Men folk har jo forskelige meninger om en
"kilt" men min mening er at det er sejt at turde gå i kilt. Jeg syntes også at det er det mest behagelige klæde en mand kan gå i. Så jeg syntes bare det er fedt at gå i.



1 kommentar:

  1. Yes yes it's cool to go in with kilt. I completely agree with you.

    SvarSlet